Ervaringen

 

A., een leerling:

Toen ik op de basisschool zat heb ik van Mandy hulp gehad bij het rekenen, eind groep 8 ben ik daarmee gestopt. Na een paar maanden in de eerste had ik een achterstand opgelopen voor wiskunde en Nederlands en ben ik weer bij Mandy begonnen. Doordat Mandy mij een uitgebreide uitleg geeft snap ik de opdrachten beter dan na de korte uitleg in de klas. Ik snap de lessen goed en ik vind het fijn dat ik de aandacht niet hoef te delen met de rest van de klas.

 


 Een moeder:

Myrthe heeft anderhalf jaar bijles bij Mandy. In groep zes bleek dat zij een achterstand had met rekenen en begrijpend lezen. School kon niet goed aangeven waar het probleem zat.

 

Myrthe gaat ongeveer 1x per 2 weken met veel plezier aan Mandy. Mandy legt haar rustig uit hoe ze het beste een som kan aanpakken/een tekst kan lezen. Er wordt veel geoefend en ook thuis wordt er het een en ander gemaakt. Er ligt geen druk op Myrthe en zij heeft het gezellig bij Mandy!

 

Ook haar schoolresultaten zijn met sprongen vooruit gegaan. Van een achterstand is geen sprake meer en Myrthe gaat met een stevige basis naar het voortgezet onderwijs!